Skärpning!

Jag känner att jag behöver dra mig i kragen och verkligen börja blogga igen som vanligt. Jag har inga bra själ till varför jag inte har bloggat jag har bara inte varit på humör för att dela med mig av mitt liv. Jag har för det mästa varit sängliggande i 5 dagar om förutom i lördags när tjtjerna lyckades övertala mig att gå på fest med feber. På dagarna kan jag inte sova eftersom att det är för mycket liv och ljust ute (det ligger inte i min natur att sova på dagarna) och på nätterna ligger jag och hostar som ett fanskap igår låg jag vaken i 3 fucking timmar för allt hostande. Jag vill inte tänka på hur det blir inatt.
Jag har äntligen fått en plattång så nu kan jag fixa håret. Jag har också färgat det en nyans ljusare än svart så det kommer blekas i solen och bli fint, hoppas jag.
Färga aldrig håret svart om du vet att du kommer villa ha det ljusare sen det är ett helvete att få bort och jag gjorde hos frisör. Tona istället fast det är också svårt att få bort. Äh färga aldrig håret svart!
Nä men nu ska jag ta en cigg och gå och lägga mig jag bloggar mer imorgon.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0