Går emot min natur..

Jag har nu gillat en status på fb där det stod att om jag gillar har jag chansen att bli kvällens finaste. HAHA jag har aldrig gjort nåt sådant innan och förmodligen kommer aldrig hända igen men det var lite kul. En liten rush! Jag känner min fett cool nu! jag sitter i min fotölj och lyssnar på Beautiful girl iklädd handdukar och hoppas hoppas hoppas att jag ska bli kvällens finaste! ÅHH! vad glad jag skulle bli det skulle nog vara mitt livs bästa stund att får vara med i deras album! HAHA dem skulle bara se mig nu, Jag kan lova er att ni hade tappat andan av synen av mig.. Det kan jag lova! Nu ska jag dra mitt arsle till soffan för BB väntar! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0