Städdag!

Idag har det varit en städ/rens/finn dag! Vi har varit i full gång hela dagen och vi är fortfarande inte klara. jag har rensat ut hela min garderob och funnit kläder som jag inte visste att jag hade, jag har kastat typ hälften och nu ska allt in i tvätten. det känns ganka skönt nu, jag har organiserat om i mitt rum, vi gick ner i källaren och rensade där med, nu är det ganska tomt där, jag hittade en papperskorg till mitt rum längs in i källaren haha den ser ut som en riktig stor sopptunna bara liten och orange! Jag fann en marilyn monroe tavla som ska sitta uppe i mitt rum när jag har målat om. Jag hade ingen aning om att vi hade den tavlan i vårat eget föråd. Hittade en massa böcker. Ah jag hittade massa bra grejor där nere. Nu ska jag ta en lång dusch och sen fortsätta, Bloggar mer sen.
Ni får dela låt med mitt huvud!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0