svullen och trött

ligger här i sängen med ett svullet öra och ett trött huvud. Har inte bloggat så mycket på senaste tiden och det beror på att jag inte har haft ett skit att skriva om, men jag ska börja uppdatera så gott jag kan. Som sagt har jag fått mina skor. Och jag blev skit glad att jag äntligen fick ut dem från posten. eftersom att jag inte har någon legitimation så blev det lite komplicerat. Men tillslut så, efter tre besök på posten och några små aggressions utbrott på mannen som jobbar där fick mina älsklingar äntligen komma hem. Så nu har jag beställt tid hos polisen för ett pass, så att dessa situationer inte inträffar igen. Nä men nu ska jag ta och sova jag bloggar mer imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0